بسته بندی یک امر بسیار مهم است به گونه ای که از دیرباز تا به امروز به آن توجه ویژه شده است به ویژه در صد سال اخیر که به دلیل تغییر و تحول در سیاست های کلی بازار و بحث رقابت برای کسب بازار بیشتر علاوه بر بسته بندی کالا به دلیل طراحی ویژه و شکیل آن و اثرگذاری بسته بندی بر افزایش فروش به عنوان یک مهره اصلی برای تبلیغات و بازاریابی به شمار می آید که در بین حجم انبوهی از بسته بندی های گوناگون که هر روز شاهد تعداد بی شماری از آن ها در بازار هستیم، هاردباکس ها به دلیل اینکه از سطح کیفی بالاتری برخوردار هستند و دارای ویژگی و مزایای فراوانی نیز است و به ویژه اینکه در مدت زمان کوتاهی تولید می شود یکی از بهترین بسته بندی ها برای کالا و محصولات گوناگون به حساب می آید.

بهترین هاردباکس ها چه ویژگی هایی دارند؟

بهترین هاردباکس ها چه ویژگی هایی دارند؟

امروزه به دلیل افزایش سطح آگاهی مخاطب و افزایش توقع آن ها و به دلیل تنوع بی شمار کالاها برای حضور در بازار و کسب موقعیت مناسب در بین رقیبان علاوه بر افزایش سطح کیفی محصول و ارتقای کالا نسبت به سایر کالاهای مشابه یکی از مسائل غیرقابل انکار تاثیر بسته بندی بر میزان فروش کالا و محصول است بنابراین برای پیروزی در عرصه رقابت با سایر رقبا باید بسته بندی برای کالا و محصول خود انتخاب کنید که هم از لحاظ کیفی و به کارگیری بهترین متریال ها بهترین باشد و هم از لحاظ طراحی و زیبای های بصری و هم از لحاظ قابلیت های حمل و نقل و حفاظت از کالا و…. بنابراین یک بسته بندی خوب ویژگی های بی شماری دارد نظیر:

 

ایمنی در حمل و نقل در بهترین هاردباکس ها

آیا این بسته بندی ها در حمل و نقل محصولات ایمنی بیشتری ایجاد کرده اند

می توان گفت یکی از مهمترین دلایل برای بسته بندی کالا و محصولات گوناگون حفظ ایمنی کالا و محصول در عین حمل و نقل در مقابل آسیب ها و خطرات احتمالی و همچنین تضمین امنیت کالا، سهولت در جابه جایی کالا، توزیع راحت، تسهیل در انبارداری و…. است، به همین منظور همه کسب و کارها سعی دارند جعبه ها و بسته بندی های مناسب انتخاب کنند که از متریال با کیفیت تهیه و تولید شود تا مقاومت کافی در برابر هرگونه ضربه و خراش را داشته باشد و امنیت بالایی را برای محصول و همچنین  آسودگی خیال را برای شما فراهم می کند که حمل و نقل محصول به صورت ایمن و مطمئن انجام می شود و محصول صحیح و سالم بدون هیچ گونه مشکل و آسیب به دست مخاطب می رسد، که همین دغدغه است که سبب می شود اعتبار کسب و کار و محصول شما نزد مخاطب دو چندان شود و رضایت مشتری و افزایش فروش را به همراه خود داشته باشد.

 

معرفی محصول: هاردباکس مگنتی

 

طراحی بسته بندی خلاقانه و جذاب برای جلب توجه مشتریان

طراحی بسته بندی خلاقانه و جذاب برای جلب توجه مشتریان

سوالی که اذهان را به خود مشغول کرده است این است که آیا این بسته بندی ها می توانند باعث جذابیت بیشتر محصول برای مصرف کنندگان شوند و نقش اساسی در جذب مخاطب و روند افزایشی در فروش داشته باشند؟ قطعاً اگر طراحی بسته بندی خلاق و جذاب باشد تا در نگاه اول علاوه بر اینکه نوع طراحی بسته بندی گویای کالا و محصول درون خود باشد و آن را به بهترین شکل معرفی کند، از لحاظ زیبایی بصری و جذابیت  نگاه هر بیننده ای را به خود جلب کند و حس اعتماد را در مخاطب برانگیزد، افراد را ترغیب و تشویق به خرید می کند در نتیجه یکی از موثرترین عوامل در جذب مخاطب بیشتر و افزایش فروش طراحی زیبا و ظاهر جذاب و شکیل جعبه است.

آیا بسته بندی های جدید برای افزایش طول عمر محصولات طراحی شده اند

آیا بسته بندی های جدید برای افزایش طول عمر محصولات طراحی شده اند

بسته بندی اولین گام برای تعامل مخاطب با محصول درون خود است و اولین سد در مقابل آسیب ها و عوامل گوناگون برای رعایت بهداشت و ایمنی کالا و موثرترین قدم برای سهولت استفاده کالا و در واقع اولین مرحله برای هماهنگی تهیه و تولید کالا در بخش حمل و نقل و انبارداری و…. است که در تمامی مراحل نقش یک محافظ عالی را باید ایفا کند.

بنابراین با توجه به نیاز بازار و پیشرفت علم و تکنولوژی و تغییر نگرش افراد نسبت به بسته بندی کالا و محصولات شاهد تولید انواع و اقسام گوناگون مواد و متریال های مقاوم و سازگار با محیط زیست و مناسب برای ساخت جعبه های بسته بندی هستیم که سبب حفظ تازگی و کیفیت محصول درون خود و بهبودی در حفظ و نگهداری آن و افزایش طول عمر محصول می شود.

معرفی محصول: هاردباکس سه تکه

آیا این بسته بندی ها به محیط زیست صدمه وارد می کنند

آیا این بسته بندی ها به محیط زیست صدمه وارد می کنند

امروزه به جهت افزایش آگاهی مردم و ایجاد دغدغه در بین افراد برای حفظ محیط زیست و کاهش خطرات احتمالی از ورود مواد آلاینده و مخرب زیست بوم و کاهش زباله و خطرات دفع آن و از طرفی افزایش روز افزون استفاده از بسته بندی برای کالا و محصولات گوناگون، صنعت بسته بندی را بر آن داشته است که از بسته بندی های قابل بازیافت که دوستدار محیط زیست هستند نظیر بیوپلاستیک ها و متریال های سبز که قابل بازیافت و قابلیت بازگشت به طبیعت و تجزیه شدن در محیط را دارند نظیر انواع هاردباکس ها و جعبه های سخت جهت کاهش زباله و کاهش آلودگی محیط زیست استفاده کنند.

پیشنهاد مطالعه: هاردباکس چیست و چه تفاوتی با جعبه معمولی دارد

استفاده از تکنولوژی RFID برای ردیابی و مدیریت بهتر بسته بندی ها

استفاده از تکنولوژی RFID برای ردیابی و مدیریت بهتر بسته بندی ها

تکنولوژی و فناوری به روز دگرگونی بزرگی در بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و…. فراهم کرده است به ویژه در بخش اطلاعات که با روی کار آمدن ابزارهای پیشرفته محدودیت های مربوط به زمان و مکان و موانع پیش روی بخش فناوری اطلاعات در گذشته را از بین برده است و انتقال اطلاعات که یک امر ضروری است سرعت بخشیده و خطاهای موجود در این زمینه را کاهش داده است، و آن ارائه بسته بندی های هوشمند که دارای قابلیت بازبینی اطلاعات کامل محصول را دارد و سرعت انتقال اطلاع رسانی به مصرف کنندگان را در مورد وضعیت و محتوای محصول تسریع کرده است.

 

یکی از این فناوری ها تکنولوژی RFID که مخفف (Radio Frequency Identification) است که درواقع نسل بعد از سیستم بارکد است و تکنولوژی بسیار عالی جهت شناسایی و رهگیری هر چه زودتر و بهتر کالا و محصولات با دقت بیشتر و خطای کمتر می شود و سبب تسریع در روند انتقال اطلاعات کالا و محصول، تامین به موقع کالا، زمان سفارش، کاهش هزینه، فرصت کافی برای تصمیم گیری به موقع و مدیریت انبارداری و…. که از طریق ارسال امواج رادیویی و میدان الکترومغناطیسی و شناسایی و ردیابی خودکار و خواندن تگ ها و برچسب های متصل به بسته بندی صورت نی گیرد.

پیشنهاد مطالعه بیشتر: چرا هاردباکس جواهرات بهترین گزینه برای حفظ و نگهداری زیورآلات است؟